Tisdag..

Regnet öser ner ute. Idag är det tisdag, dags för ett andra arbetspass.
Igår var jag och Anna hos Linda och Johan för att töla jobb och äta gått. Meningen är väl inte att bara töla jobb men det blir alltid så. Och det är ju himla intressant och skönt att prata av sig, berätta om upplevelser och kanske ventilera. Johan och Linda bjöd på kotlett och grönsaker, mkt gott.
Väl hemma stupade jag i säng.

Foten som jag vrickade till för drygt en vecka sen mår bra. Men i morse när jag skulle lägga mig till rätta i sängen veka jag till den. Så nu gör det lite ont igen... Men jag kan gå, inga problem alls. Men det var ju bra klantigt att vrida till den igen. Men jag är född klantig. Igår när jag var på väg hem från jobbet körde jag in cykeln i ett bro räcke. Och såklart var det massa med folk runt mig. Tur att jag gick med cykeln så jag inte kom med fart ;)

På fredag är de löning. Men min lön är inte mkt att hurra för. Pengarna kommer knappt räcka till och jag kommer inte kunnde unna mig ngt. Känns så himla tråkigt, men tydligen är det så här när man är LiV-anställd. Är himla irriterad över att en söndag natt inte räknas som en helg, så min extra nattur endast blir fyllnad och inte kvalificerad. Men såklart får jag helg OB men det räknas inte som en helg?!?!?!?!??! 

Drömmer om ett gård på landet. Har börjat tröttna på att bo mitt inne i stan och i en lägenhet. Vara rädd att man stör grannar och höra grannen gå på toa om natten. Men den som väntar på ngt gott, väntar aldrig för länge. En dag ska min dröm bli sann!

En dröm har i alla fall slagit in. Jag har hittat kärleken! Kärleken växer var dag som går. Du är mitt Mirakel!

Främling men sin goggoman! *kärlek*


Kommentarer
Postat av: Anso

Jag ÄLSKAR DIG!!!! o saknar dig maaaaaassa!!!

2009-09-24 @ 12:47:10
Postat av: Elin

Jag älskar dig!!!!!!

2009-09-24 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0