Innebandyträning och längtan

Ikväll har jag tränat innebandy för första gången på mycket länge. Vilken nostalgi det var att parkera bilen utanför Sannerudshallen i Kil. Kliva in genom entrén och byta om i det slitna omklädningsrummet.
För att sen placera sig framför målet.
Det gick över förväntan och dessutom var det riktigt roligt :-) Kände av lite smärta i hö knä, men nu efteråt känns det okej. Peppar peppar.
Ser redan fram emot nästa träningspass. Som tyvärr inte blir av nästa vecka utan veckan där på. Typiskt.

I morgon får jag äntligen träffa min flickvän som verkligen fått mig på fall. Är så himla käääääär!!
Tiden utan henne är plågsam och jag längtar efter henne hela tiden.
Du, är det bästa som hänt mig och du gör mig så otroligt lycklig! *KÄRLEK*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att träningen gick bra:))



Den 21 november möter Rosas gäng Skattskärr, bara så att du vet;)

2009-09-20 @ 16:23:02
Postat av: Elin

Kanoners då kanske du/ni befinner er här. Då kan vi ses igen :)

Kram!

2009-09-21 @ 17:02:11
Postat av: Anonym

Ja, det är inte helt omöjligt att jag följer med till just den bortamatchen:)

Rosa & Co vann premiärmatchen med 4-3 (i sudden) borta mot Vänersborg. Rosa gjorde 1+1 poäng.

2009-09-22 @ 11:15:43
Postat av: Elin

Loppan, jag är ledig den lördagen ;)

2009-09-24 @ 11:42:44
Postat av: Louise

Vilken tur för dig;)

2009-09-24 @ 12:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0