En solig måndag

Vaknade upp och såg att solen sken. Jag kände lite energi och passade på att åka ner till Vårdcentralen, damen i receptionen blev så glad att jag valde just denna vårdcentral och hon gjorde min eftermiddag. Vad underbart det är med glada trevliga människor.

Sedan planerade jag en lång promenad på skutberget med hunden Hector men efter ett telefonsamtal åkte vi till min vän Emma istället och tog en stads promenad med henne och hennes söta vovve Tindra. Jag och Emma åt goda baguetter medans hundarna önskade de fick dela :)
Solen värmde så gott.

Gud vad jag längtar efter att åka iväg med min egna vovve på äventyr. Har en del vänner som har egna vovvar och de skulle vara så skönt att träna ihop. Vad jag hoppas på att jag får hämta min lilla vovve i februari.
Mejlade uppfödaren för två veckor sen, jag ställde lite frågor. Första mejlade svarade hon direkt på men på detta har hon inte svarat på. Bara det gör att jag blir ledsen och depp. Hoppas hon svarar snart...!

Mäklaren ringde idag angående lägenheten. Säljarna har flyttat tillbaka och kommer bo kvar tills att de hittat ngt nytt. För mig gör i inte detta ngt alls, egentligen. Då hinner jag spara ordentligt med pengar, och kanske kan lägga ett vinnande bud.

Har vilat en stund nu efter att jag kom hem från stan. Somnade och sov en timme, jag drömde om DIG. Trodde det var verkligt men insåg efter att tittat upp att jag låg ensam i min säng och DU var inte där.

Nu är de snart dags för ännu ett nattpass på 24:an. Ska bli skönt att tänka på ngt annat, jag hoppas jag bara kan stänga av mitt dåliga mående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0