Inte på humör.

Nu har jag avverkat två arbetsnätter. Nu är jag lite ledig innan nästa vecka då det drar igång på allvar, då är det fyra nätter som gäller.
Känner mig ringrostig efter semestern och det känns lite tugnt eftersom att jobbet flöt på så bra innan jag tog semester. Men jag kommer hinna komma igång igen, går upp till heltid om en månad. Insåg när jag fixa med mitt schema att det kommer bli mycket jobb, ska se till och gå en hel del nätter så att jag får ngn färre dag.

Känner mig oerhört irriterad idag. Mest på mig själv, som jag alltid är och det är jag väldigt ofta hela tiden. Behöver verkligen vända min trista vardag med ngt POSITIVT!!! Jag ser ju grymt mycket fram emot att köpa min lilla vovve, men det är lång tid kvar och jag hinner börja tvivla om jag verkligen kommer klara av det?! r jag kababel till att ta hand om hunden, har jag kunskapen och har jag råd med det??

Hösten är verkligen på väg. Nätterna är mörkare och längre. I morse när jag gick till bilen från jobbet regnade det och de var nästan lite kyligt. Frisk luft får man iaf men de känns som om denna sommar försvann alldeles för fort. Eller jag har verkligen inte tagit vara på den, energin har varit som bortblåst. Nå väl, ett år går himla fort och snart knackar våren på dörren... :) Och då är jag ännu ett år äldre.... PANIK!

Nej fy fan, vad ska jag göra åt denna dag?! Känner mig negativ som fan. I hate my self more than anything! I hate my life. Ensamheten, känslan att vara så sjukt ensam tar död på mig......................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0