Ja då var jag tillbaka här då...

Pga av förändring i livet känns det bättre att fortsätta blogga på mina gamla blogg. Livet är inte alltid en dans på rosor, och ibland tar man helt slut.  Jag är helt slut, men försöker se framåt och lyckas jag med det ngn minut om dagen måste jag känna mig tillfreds. Tiden läker sår och just nu känns det som om det kommer ta lång tid.

Är mitt inne i min fyra veckors långa semester. Och det har varit regnrekord :) Som alltid när man lyckas vara ledig :) I morgon funderar jag på att ringa jobbet och erbjuda mina tjänster.

Svampsäsongen har börjat och jag har plockat lite svamp. Jag blir lika glad varje gång jag ser det gula guldet i skogen.
Igår plockade jag svamp men min vän Anna. Vi hittade lite svamp men även en hel del blåbär. Jag lyckades även bli getingstucken på långfingret, så idag kliar det en massa och mitt lilla finger är svullet.

Har precis kommit hem från min arbetskamrat Lisa som masserat mig i c:a en timme. Det var otroligt skönt och nu känner jag mig rejält "mosig". Kanske sover gott för en gång skull?!?!

Nog om mig för denna gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0