Just idag känns vardagen lite bättre...

Somnade nästan så fort jag la huvudet på kudden, sovit hela natten. Sömnen har inte varit den bästa men i natt var det bättre.
Hade en så där bra dag igår men den slutade bra. Avslutade dagen med en trevlig kväll hos Madde och stefan. Hade ett långt samtal med min ängel Ida, hon är klok och jag kände att jag stärktes ngt efter att vi pratat.

Har bestämt mig att det kommer att ske ett hundinköp inom en snar framtid. Nu ska jag hitta rätt kennel, rätt kombination av tik och hane och spara pengar. Jag känner mig sååå redo för en vovve och det praktiska runt omkring kommer att lösas.

Nu på morgonen fann jag även ett fynd på hemnet.se Jag kommer inte kunna köpa detta nu men jag ska kolla på lägenheten och läget, området känns så rätt! ser fram emot att visa upp det för mamma och pappa. Sen är det bara att vänta på nästa lägenhet som dyker upp just där, och då jag har pengar!

Känns skönt att jag idag kan tänka lite positivt. Just nu ta jag vara på varje sekund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0