Lite lättare idag

Idag när jag klev upp tog jag med hunden Hector på en timmes morgonpromenad. Så skönt och dessutom kikade solen fram lite så det blev varmt :) Mitt under promenaden mötte jag mamma och pappas grannar som är oerhört trevliga. Dom gav mig massa smickrande beröm och erbjöd mig att komma över till dem om jag behövde prata. Så himla gulliga. Jag blev så glad och smickrad utav berömmen de gav mig och gick hem med ett leende!

En annan granne hjälper mig med bilen. Byter bromsar på den, och bak såg det värre ut en vad vi trott från början så nu tar det längre tid. Men det blir skönt när detta är gjort.

Igår åkte jag till jobbet en sväng. Vi tackade av vår arbetskamrat och min vän Anna som ska flytta hem till Dalarna. Så himla tråkigt att hon slutar, kommer sakna henne!!
Hela tiden jag satt på jobbet med mina arbetskamrater så njöt jag! Jag älskar mitt jobb och det ska bli så himla skönt att komma tillbaka. På måndag är det dags ♥

Sent igår kväll kom jag på ett nytt namn till min framtida vovve. Väntar med att skriva ut det, vill hålla det lite hemligt, en liten stund till ;)

Mamma ska skaffa hundgrindar till sin golf och enligt försäljaren/tillverkaren så kan han göra det även till min lilla bil. Kändes riktigt bra! Min bil är inte stor men jag tror min hund kommer sitta ganska bra där trots att det är litet. Hector ska få vara försökskanin. För om han får plats så får definitivt min hund plats efter som tikarna är ngt mindre än hanarna.

Nu ska jag ta tag i denna dag, idag känns det faktiskt lite bättre och de känns otroligt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0