Smärtande saknad och pirrande längtan.

Under vissa stunder blir saknaden brutalt jobbig! Allt jag valt att lämna ploppar upp i mitt huvud och de värker i kroppen. Saknad, saknad, saknad! Mer utav dess känslor lämnar jag inte ut offentligt...

Var på kennelträff i söndags. Mor och far skulle dit med deras hector. Pratade en del med uppfödaren och hon godkände mig direkt som hundköpare *smickrande*. Dessutom fick jag träffa den tänkta tiken Fia. Känns så kul. Det planeras en kull i vinter så nu lusläser jag om Fia och den tänkta hanen. Så spännande och vad jag läst hittills är önskad läsning :)

Idag har jag tränat på gymmet igen, känns roligt och motivationen ökade ytterligare idag. Jag ställde mig på vågen, det var en mindre rolig upplevelse, men jag känner att jag har ett tydligt mål nu: bli mera muskelös och gå ner i vikt.
Jag avslutade dagen med en lång promenad :)

Till veckan ska jag på lägenhetsvisning igen, ska bli intressant.




Kommentarer
Postat av: AnnaCarin

Bamsekramar till dig Elin!!

Är det i Karlstad du vill ha lägenhet eller kan du tänka dig forshaga? Jag ska sälja min där, har en ev köpare som ska titta igen i morgon, men inte har lämnat besked än... Hyra m el, vatten och TV drygt 3400, insats 200' (men kan diskuteras något om du är intersserad...)

Hör av dig i så fall (eller om du bara vill ha en kaffe!)

Kram =)

2010-08-10 @ 11:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0