Tänk vad en fika kan göra..

Måste börja mitt inlägg med ngt positivt. Har fikat med min goa vän och arbetskamrat Elin i över två timmar. Vi skrattade, pratade allvar, lite jobb och pratade om sorgliga saker. En helt kalasmysig fika. Så underbart att de finns så mycket fina människor. Tack ELIN!!!

Nattens jobb var oerhört jobbig, inte jobbmässigt men ångesten existerade heeela natten och jag kunde inte koppla av från mitt dåliga mående. Kan inte komma ihåg att jag mått så här dåligt och så här länge tidigare i mitt liv.
Jag som är experternas expert på att sova och då främst efter ett nattjobb sov inte så gott i dag. För det första grubblade jag bra länge innan jag kunde komma till ro sen vaknade jag till en timme senare. Och flyger upp när klockan ringer (vilket inte heller är likt mig).

Har kunnat fälla ngr tårar idag och lättat lite på mitt tunga. Det var under min timme hos kuratorn. Som sedan insisterade att jag skulle komma senare i veckan, igen. Skönt att bli sedd. Hon är bra.

Om två timmar är de snart dags för jobb igen, hoppas det blir en mindre plågsam historia.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack underbara du! Blir så glad! =)

2010-08-24 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0