God fortsättning!

Idag är det annandagen och jag är ledig. Så himla skönt. Jag fortsätter att vara ledig även i morgon, så härligt!
Familjen är samlad och vi har det riktigt mysigt.
Igår och idag har vi varit ute och åkt skidor. Vi alla barn fick längdskidor i julklapp och invigde dessa igår. Det var jätte roligt att åka, över förväntan. Och det känns så kul att motionera HELA kroppen samtidigt som det är roligt.
Idag har jag ordentlig träningsvärk, viket känns underbart!
Jag fick jätte fina julklappar och passade idag på att införskaffa mig lite kläder på rean.
Om en vecka och två dagar hämtar jag min lilla vovve. Svårt att tro att det är så nära och att det är verkligt :)
I morgon ska jag fräscha upp mig hos frisören, har skissat i mitt ritblock om hur jag vill att de ska bli.
Ikväll är de hockeymatch på teven och vi ska dricka Irisch coffee ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0