Gott nytt år!!!

I natt är jag ledig, vilket känns otroligt skönt, vi har MASSA att göra på jobbet. Även skönt att vila upp sig inför helgen jobb :S Men de ska bli mysigt för jag och mina kollegor ska ha nyårs mys, pommac, ost, kex och druvor är inköpta.
Precis pratat med uppfödaren Ingrid, troligtvis hämtar vi Leo en dag tidigare än planerat pga av väntat snöoväder. Dock kan Ingrid bara känna en testikel på Leo och ska prata med veterinären om detta. Troligtvis ramlar den andra också ner men det är väl ett litet observando. Men jag bryr mig inte så mycket om en eller två testiklar men visst skulle de vara en bonus och få avla på honom om han bli snygg och en mental stjärna ;)
GOTT NYTT ÅR KÄRA LÄSARE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0