Shopping till min LEO!!

Idag har vi shoppat jag och min underbara familj. Vi startade färden vid 11.00-12.00 och kom hem halv fem på eftermiddagen.
Vi startade shoppingen på djuraffären. Ut kom vi med hundbur, leksaker, ben, godis, pläd, klicker...
Sen köpte mamma och pappa sex stycken stolar. Sen tog vi ett varv på IKEA, där vi även tog en fika innan det goda humöret var helt borta. Sen hann vi med lite andra affärer innan vi handlade mat på MAXI. Vi satt som inklämda sardiner i bilen hem, massa saker intryckta i bilen. Men hem kom vi.
Buren med leksaker till Leo ♥
Igår var jag med goa arbetskamrater till Filipstad på Julbord. En lyckad kväll med fantastiskt trevligt sällskap och riktigt god mat och dryck. Kom hem med ett brett leende på läpparna och en varm känsla i kroppen. Har så roligt med mina arbetskamrater.
Hector Hälsar till er läsare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0