Uppdatering...

Länge sen jag skrev nu så nu blir de en kort uppdatering :)
Vinterkräksjuka på jobbet men jag är frisk och ska de förbli, så de så!!!
EllaBellaBus är lat och vill inte gå ut i kylan. De blir ju kallt åt prinsessans fötter ;)
Hon mår prima och har fått en ny klösmöbel, men det går bättre att klösa på ngn av fåtöljerna ;)
Didas (den av hundarna som tittar in i kameran) fyllde igår 8/12 14 år!!!
Detta är min vetepåse som förstördes under 4 heta minuter härom kvällen. Den började brinna i den när jag värmde den i mikron. En stor sorg, älskar att somna med den liggandes på magen eller runt midjan. Så de är en het julklapp till fröken Elin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0