Triss och nyårskväll.

Ikväll har jag och Anso haft besök utav hennes vänner. Vi har haft trisskväll. Vi köpte fyra trisslotter var och skrapade tillsammans. Den eventuella vinsten skulle delas. Och vi vann, och anso och Sofie åkte till OK och hämtade nya. Och vi fortsatte skrapa. Mera vinst blev det. De ska vi också byta ut mot nya lottor och de ska skrapas nästa gång vi ses.  En riktigt trevlig kväll.

Nyår i går. Jag och anso bjöd IngaLill och Lisa på tre rätters. Maten blev riktigt god. Till förrätt bjöd vi på rostbröd med räkröra. Huvudrätten, potatis gratäng, rostbiff och rödvinsås. Till efterrätt blev det cheescake med lite bär på. Så kul att laga mat speciellt när det blir så gott.
Efter middagen gick vi in till grannarna. Spelade spel och drack gott. En riktigt trevlig kväll blev det.
Nyårslöfte ska man väl aldrig lova men jag gjorde detta i år :) Ska träna Ingalills vovve Wilda. Bra för henne och en rolig uppgift för mig :)

Har två lediga dagar kvar. Innan det är jobbvecka igen. I morgon blir det fika i skåre och sedan myskväll.

Har världens finaste tjej. Älskar dig en massa. Ser fram emot året med dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0