Början på helgen

God morgon!
Vaknade tidigt idag för att vara lördag, lite besusning igår och för att vara en Elin :)
Men just nu slappar jag i sängen med datorn och Ella bredvid mig.

Var ute igår och åt med fina fina vänner! Vi skrattade och pratade om allt möjligt. En kanonmysig kväll.
Har fixat tapetserarhjälp för kommande flytt (som inte kommer ske de närmaste månaderna men :)

Efter den trevliga middagen kom jag hem och såg utröstningen utav idol. Känns som om de bästa har gått vidare och ser fram emot idolhösten :) Hoppas bara jag inte jobbar alla fredagar :S

Har en plan för dagen det är innebandy, ska sätta mig på läktaren och studera :)

Förhoppningsvis kommer jag få höra ngt från kennel bluenosers. Det har gått en månad sen tiken blev parad så jag hoppas på en positiv rapport :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0