En dag med Emma

Direkt efter frukost tog jag med mig Hector till skutberget där vi mötte upp Emma och Tindra. Vi gick 7.5 kilometer och hundarna busade :)
Sen åkte jag och Emma och köpte lunch, två portioner buffe för 79 kronor. Och all sorts mat smakade riktigt gott. Innan jag åkte hem hann vi med lite shopping till lilla hunden Tindra. På djuraffären hittade jag en röd matskål till Ella. De stod BITCH på skålen och de passar ju min lilla prinsessa ;) Men Ellas matte sparar pengar och är snål så de blev ingen skål. Kanske en annan gång ;)
Nu ikväll har jag fått städmani och vikt en massa kläder och städat i lite lådor, min väska och bäddat rent. Kommer bli skönt att bädda ner sig.
Jag och Tindra pussas ♥
Fina Emma med sin Tindra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0