Livet går väldigt upp och ner..

Ja nu mår jag bättre mot vad jag gjorde när jag bloggade sist. Och jag passar på att njuta för fullt :)

Har jobbat en massa i veckan, gjorde ett "litet" arbetspass på 15 timmar i onsdags. Först gick jag en a-tur och var på jobbet 6.45 skulle ha slutat 15.30 men vi saknade folk på kvällen och jag erbjöd mig (mycket för att jag just nu är så extremt pengakåt, SPARA SPARA!!!) så jag fortsatte jobba fram till 22.00. Snacka om att jag var trött när jag kom hem men jag kände mig nöjd över min prestation. Dagen efter infann jag mig på jobbet 8.00 för att jobba med mitt arbetsområde och klockan 13.00 var det dags för utbildning. Vid fyra fick jag fara hem och det blev inte mycket gjort i går på kvällen. Var så himla trött.
Men nu är det helgen och bara 26 dagar kvar till löning ;)

Shoppingglad är jag också, tyvärr. Prövade ett par byxor i veckan på gina tricot. Och just nu försöker jag hindra mig själv för att åka och köpa dem :S Är så sugen men vill samtidigt leva snålt och spara. Vi får se här under dagen eller helgen vilken del utav mig som vinner, spara-Elin eller shopping-Elin?!??!

Har inte hört ngt nytt om tiken Fia. Hoppas få höra ngt under de kommande dagarna. Om cirka en månad borde de tänkta valparna födas... Jag hoppas sååååå och håller mina tummar hårt.

Ikväll ska jag ut och äta med fina fina V och L. Och i morgon ska jag kanske gå och titta på en innebandymatch.

Ha de så gott



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hoppas shopping-Elin tar över i detta byxfall! ;)

2010-10-01 @ 23:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0