Ser ett mönster

Tre lediga dagar från jobbet, första dagen går bra, speciellt i fredags då jag träffade fina vänner.
Massa tankar och oroskänslor infann sig i går mycket pga tristess och för lite att göra. Och så vaknar jag upp efter en natt med dålig sömn till den tredje dagen där schemat visar noll planer med obehag i kroppen. Och så fortsätter jag fundera och funderingarna startar en kedja med känslor som jag inte orkar med.

Det är allstå så, jag mår ändå bra när jag arbetar (tack gode gud för det) och när dagarna fylls med möten med fina människor. Och när jag inte blir understimulerad och inte hinner tänka.

Har försökt sysselsätta mig idag, har gått en lång promenad med fina Emma med hundar. Det var skönt att komma ut men just nu krävs det betydligt mer för att jag ska resa mig. Och de svårar är att lyckas med det själv.

Jag och brorsan har satt upp träpersienner i mamma och pappas kök. Det blev jätte fint. Ska bli kul att hänga upp saker i sin nya lya.

Jag saknar, jag längtar, jag är vilsen... Och en del vänner bor alldeles för långt bort :(

Min trogna promenad vän hector



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0