Tröttast i staden

Huvudet är slut och kroppen är matt. Ska då aldrig mera jobba så här mycket natt på kort tid. De värsta är att jag har fyra nätter kvar med start i morgon. Oj oj undra om jag lever på fredag när arbetspassen är avklarade?!
Lite stolligt har de blivit också i veckan. Har haft på mig en svart och en vit strumpa på jobbet i två dagar. Två udda stödstrumpor som fortfarande är hela så varför inte använda dem. De kanske i vissa ögon inte ser så professonelt ut men jag är inte mindre proffessonel med två udda strumpr och det är mitt sanna jag, take it or leave it.. ;) Jag bjuder på de ;)
Sen en dag denna vecka var min deoderant slut och jag hade inte tid att akut åka iväg att köpa den. Så efter lite sökande hittade jag en herrdeo och ja... hellre luktar jag lite karl än stinker svett ;)
Tur att jag jobbat natt i veckan med tanke på mina tokheter.
Igår träffade jag ett gäng från min studietid. Vi pratade jobb och lite annat fram till halv två på natten. När jag kom hem var jag pigg. Så jag lyckades väl tillslut somna vid sådär 4-5. I natt hoppas jag att jag ska få en skön nattsömn men har inga höga förväntningar om det.
Till veckan planeras valparna komma, jag kommer säkerligen besöka www.bluenosers.se X antal gånger denna vecka. Snälla kära vänner: HÅLL TUMMARNA!!!!
Älskade Ella med sin goa tassar ;) Jag BARA ÄLSKAR denna varelse. Kan bli alldeles tårögd ibland när hon myser med mig. I LOOOOOOOVE YOU!!!! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0