Valplängtan

Ja som ni läsare förståt så väntar jag på en hundvalp som jag tänkt döpa till Frejda. Nu är det tre veckor kvar tills att valparna ska födas och då vet jag om det blir någon valp till mig. Men då återstår det åtta veckor till innan hon är hemma hos mig.
Men men men...... De är så ovisst, de kan komma bara hanar eller bara en tik eller i allra värsta fall så kan valparna födas döda. Jag försöker att inte hoppas allt för mycket men det är svårt att slå bort den känslan :S
Jag VET att jag kommer bli oerhört ledsen om inte Frejda föds och att jag troligtvis kommer bli rejält deppig. Därför försöker jag att inte hoppas allt för mycket för att inte blir för besviken. Men jag är proffs på att se fram emot en framtid men en liten Frejda ;)
Jag pratade med uppfödaren för c:a en vecka sen. Vi är tre stycken tik-spekulanter och vad min känsla blev är att jag är på tredje plats, men det var inget hon sa men, en känsla är alltid en en känsla.
Tiden får utvisa min framtid men framtiden skulle kännas otroligt positiv om jag blev hundägare ♥
Förkylningen är bättre, dock har jag kvar hosta och snuva men känner mig mycket piggare. Igår hade jag en bra arbetskväll, jag bara älskar mitt jobb!
Söta Didas som i December fyller 14 år
Jag och Didasen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0