De bästa som fiiiinns

Om ni vill få er ett gott skratt så gå in på youtube och så söker ni på "hunden och kattens dagbok". Gamla rix morgon zoo gängen (Roger, Titti och Gert) läser upp hunden och kattens dagbok.
Hörde på den för första gången igår och jag skrattade så :) Helt underbar.
Tror den blir extra rolig när man har katt eller hund eller de bästa, både katt och hund :)
Lyssna och njut :)

Länk (vet dock inte om den fungerar):
http://www.youtube.com/watch?v=pcNJEBgaaA0

Såg en Lukas Moodysson film som berörde mig något otroligt "Ett hål i mitt hjärta". Den var oerhört obehaglig och den har jag sett en gång nu och det räcker. Lukas kan detta med att beröra på olika sett. Ingen utav hans filmer har lämnat mig oberörd. Men denna var på ngt sätt riktigt äcklig! Sen hoppade den väldigt och det var svårt att hänga med. Nej usch... den enda utav hans filmer som jag inte tänker se igen.

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0