Fröken negativ är i farten

Jag är ledsen över att skriva detta men idag är det inte heller en bra dag. Dagen har precis börjat och jag känner mig redan irriterad och ledsen.

Trist väder är det ute också. Och ont i kroppen har jag. Har inte kunnat läsa ngt om tiken och den ev dräktigheten. Känner mig ensam. Har ingen egen lägenhet. Känner mig gammal. vet att detta inlägg är astråkigt att läsa, önskade jag hade lite roligare saker att blogga om.

Klockan tre ska jag kolla fotboll och träffa Louise som rest från Linköping idag för att spela mot Qbik. Det ska bli skoj att träffa henne. 

Läste nu på mitt senaste inlägg att jag ser själv att de kunde feltolkas. Det var inte min mening.

Nu ska jag nog lägga mig i badet och försöka slappna av.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0