Gud så skönt

Wiiihhoo ännu en dag utan ångest!

Igår träffade jag mina vänner på harrys. Vi åt himla god mat och drack god alkohol. Vi skrattade som vi alltid gör och det var en kalastrevlig kväll. Hoppas vi gör om detta snart!

I dag föröskte jag sova länge, men de gick dåligt.. Hundar som gråter och jag som inte kan sova länge. Hector skällde och gnällde vid nio tiden... han brukar inte skälla så jag förstod att jag behövde aggera. Hector såg Ella utanför dörren som ville in och larmade mig. Sååååå sööööt! Så jag släppte in min svarta skatt och gav henne lite mat, Hector fick slicka av skeden och alla blev nöjda och jag kunde krypa ner i sängen igen.

Regnet öser verkligen ner... låter mysigt men de lockar inte med promenad ;)
I stället ska jag ta en varm dusch och sen ska jag åka in till stan och träffa goa Camilla.

I kväll startar natthelgsarbetet. Och de skrämmer mig inte, eftersom att jag mår bättre nu.

Har chattat med Karp och Greger, vi ska ses om två veckor. Ser fram emot, massa mycket.

Längtar ch väntar efter min eventuella tollarbebis....

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0