Jag kan andas.....!

Idag må ni tro har jag haft en hel dag utan ångest. Kan inte i ord riktigt förklara hur skönt det känns. Men elefanten har lyft sina tassar idag och inte stampad hårt på mitt bröst och jag har andats fritt!
När jag berättade för mamma, log hon brett och smekte min kind ♥

Efter dagens andra och sista kursdag åkte jag hem och slappade en stund. Lyssnade på Torun som var med på radion, och pratade om HBT-frågor. Torun är en flitig tjej som har fullt upp nu inför valet.

Efter slappstunden tog jag en powerwalk med Hector, vi gick 5 kilometern och det är läkande för själen att gå ute i naturen. Så skönt. En hund är ett härligt sällskap, jag pratar mycket med Hector när vi är ute. Försöker ge honom positiv energi och respons, när han blir glad, blir jag glad. Hundar är fantastiska och snart kanske jag får prata med min egna lilla tollare :)

I morgon är jag ledig, hoppas på en till dag utan ångest.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0