Nazister i riksdagen :)

SD blev framröstade och kommer få mandat i riksdagen. Jag undrar: hur tänker människor i Sverige?! Jag skäms över att vara svensk. Jag hoppas nu på en blå majoritet så SD inte får ngt att tycka till om.

Idag har jag varit med halva strykan från jobbet på Almars gård. Vi har diskuterat hur vi ska ha det i framtiden efter våran flytt till det nya huset. Hur vi ska arbete etc. Det har varit kanontrevligt och jag har skratta en hel del.
Trivs så bra med min arbetskamrater och vänner.

Har dock fått en såkallad "musarm". Det värker i min högra armbåge, det började för ngr veckor sen och i vissa lägen gör riktigt ont. Nu försöker jag lära mig att styra datamusen med min vänstra arm. De är lite svårt, men med lite träning ska jag väl fixa det med :)

Jag känner mig oerhört trött efter dagens utbildning/kurs så nu ska jag ta mig en liten vila. Lovely :)

Ser fram emot morgondagens nattjobb med trevliga arbetskamrater.




Kommentarer
Postat av: Katta

HEEEEEEJ!



Nu har vi blogg båda två! =) Miss u friend! Kramizar i massor

2010-09-21 @ 22:57:38
URL: http://scrapkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0