Somnade med saknad, vaknade med saknad...

Innan jag somnade i morse tänkte jag på A. Tänkte på hur skönt det var att krypa ner bredvid henne i sängen och känns hennes kroppsvärme. Jag hade svårt att komma till ro men somnade till slut. Jag vaknade sedan kvart över fyra och mådde direkt dåligt över att jag sovit så länge. Och så tänker jag på henne igen.

Igår grät jag så tårarna sprutade. Det var så skönt, lite av det jobbiga måendet kom ut i form av tårar. Underbara Carro fick mig att gråta och skratta samtidigt. Carro känner mig utan och innan och vi pratade om gamla minnen. Jag saknade det där året vi hade tillsammans, massa trygghet, stark vänskap, massa skratt, grubblerier, festande, träning, matstunderna.. Vi gjorde allt ihop och vi trivdes så bra. Nu bor vi massa mil ifrån varann men vi vet vart vi har varann och våran vänskap-kärlek är så stark. Saknar dig Carro, mer än någonsin ♥ Jag älskar dig till månen och tillbaka och ännu längre...

Inne på den sista jobbveckan med bara natt. Har en natt kvar. I morgon åker vi till Skåne och till min bror och sambo. Bröderna ska firas, de fyller 25 år. Ska bli kul att umgås.

Går väl si och så med att jobba, hjärnan är inte riktigt med mig och jag har svårt att inte tänka på mitt privatliv.

Ja min hjärna, den är trött den. Häromdagen slåg jag fel kod till mitt VISA-kort två gånger. Sen glömde jag kod en när jag kom till jobbet och skulle in i omklädningsrummet. Kusligt hur hjärnan fungerar när man inte mår bra.

Vissa stunder under min vakna dit får jag sån panik och vet inte hur vart jag ska ta vägen, eller vad jag ska ta mig till. Varför ska livet vara så svårt?! Vet inte hur jag ska hitta en väg ur detta... Hur vet man att man gör rätt val här i livet? Önskade ngn kunde vägleda mig...

Saaaaaknaaad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0