Trött...

Idag har jag varit på kurs, har lärt mig hur jag på enkla knep kan förflytta patienter utan att förstöra ryggen. Det är otroligt lärorikt. I morgon ska jag dit igen.
Det är skönt att göra ngt och tänka på annat än sitt privatliv.

I natt sov jag ganska gott och vaknade faktiskt utan huvudvärk och spänd käke. Mycket tackvare tabletten Naproxen som hjälper musklerna att slappna av. Undra om jag ska ta en ikväll igen ?!

Så fort jag slutade min utbildningssdag startade ångesten, helt otroligt. Sen när jag tänkte på kvällsmat och tänkte föreslå kantarellsmörgåsar blev obehaget i kroppen ännu värre... Kantarellsmörgåsar åt ju jag och Anso ;( Så kantarellsmörgåsar orkar jag inte äta.... VAD FAN HAR JAG GJORT MED MITT LIV!?!?!?!?!?!?

Dock lindrades obehaget i kroppen ngt när jag fick ringa radiotjänsten och skälla lite. De skickade en faktura till mig trots att jag anmält att jag bor hemma med mamma och pappa som faktiskt redan betalar. Vilka idioter!!!

Ser fram emot torsdagen då jag ska träffa sjuksköterskan Marie och sen på kvällen ska jag äta middag med vänner. Ser även fram emot fredag då ska jag fika med Camilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0