Vaknat med irritation i kroppen.

Denna veckas jobb är avklarad och nu har jag vaknat upp från dagens sömn. Känner mig sjukt irriterad. Så idag är det ingen bra dag att tjafs med en Elin.
I natt reflekterade jag över en händelse i mitt liv som påverkat mig enormt. En händelse som jag trycker undan för att det gör för ont att tänka på. Men började säga A och sen började alla känslor laddas i kroppen. Aldrig mer ska ngn människa göra så mot mig igen, aldrig mera ska jag bli så nedtryckt!

Fan vad irriterad jag är!

Jag saknar en egen lägenhet. Saknar att ro om om mitt hem. Saknar att sitta i min soffa, se mig omkring och granska mitt vackra egna hem som ingen kan ta ifrån mig. Min borg!
Jag är blir så arg när jag tänker på att det bara handlar om pengar, hade jag haft 50 000 så skulle jag kunna köpa en lägenhet som jag vill ha, som står ledig nu!! FAAAAAN!

I dag tänkte jag åka till stan och kolla vackra hästar som marscherade när prinsessan Viktoria och prins Daniel gifte sig. Och sen ska jag åka till Kil och bosätta mig över helgen. ska bli gött att ro om mig själv.

Jag är i väntans tider och kan inte styra över situationen. Jag kan inte styra över om att tiken Fia ska få en liten tik till mig, det är bara att vänta. Jag kan inte fiska fram 50 000 kr och köpa lägenheten. Pengar växer och jag kan få det att växa en gång per månad. Just nu hatar jag att vänta!!!

Nu ska jag ta tag i denna skit dag och göra den till ngt bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0