Vardagen har blivit ngt ljusare..

Jobbat har kommit igång, igår gjorde jag första kvällsturen sen 7 veckor tillbaka. Kändes skönt att vara lite social på jobbet, med patienter, anhöriga och såklart arbetskamraterna.

I helgen var vi till Landskrona och hälsade på bror Peter och hans sambo Fanny. Det var jätte trevligt och de kändes som balsam för själen. Samma dag vi åkte dit kom jag hem och tårarna sprutade men i söndags när jag kom hem hade jag fått ny energi. Kändes som en befrielse och en lättnad.
Har dock svårt att slappna av, är rädd för bakslag, men egentligen, varför ska jag gå och oroa mig för det? Det tar ju bara energi!

Under helgen fick jag mejl från kennel bluenosers, uppfödare Ingrid. Tiken Fia började löpa en månad tidigare och redan parad med hanen Twist. så om allt går som jag vill, dvs att lilla Fia får en tik till mig så är jag med valpis efter nyårshelgen!!!! Så kul, men overkligt! Och visst får man kalla fötter, stort ansvar som jag måste ta varje dag i 10-15 år. Men jag tror jag kommer fixa det, för jag vill verkligen!!! Men de kanske bara är sunt att ha lite kalla fötter?!

Nu ska jag ta mig i kragen och göra mig lite i ordning inför dagens händelser. Ser fram emot att åka hem till Elin, tjöta och äta pannkakor :)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är ju helt sjukt att jag babblade så mycket så jag hann inte ens känna att jag var hungrig!! =) Pannkakor it is nästa gång du kommer till mig ;)

2010-09-07 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0