Drömmar...

Igår vaknade jag med ett leende pga en dröm. Jag drömde att jag var tillsammans med Claudia Galli och jag var full av kärlek :) Och hon var så snäll emot mig :)
I natt däremot drömde jag att jag gick på en grus väg som var full med olika ormar. Sedan hade alla ormarna slingrat sig in under mina kläder och slingrade en efter en ut ur, ärmarna och hur byxorna. Jag har ett svagt minne av att jag skriker rakt ut!! Tur jag sover själv (förutom Leo).
Leo väckte mig vid halv tre, kanske vaknade han av mina skrik?!
Efter detta kunde jag inte somna om, jag funderade på min dröm och var orolig för allt, tänkte en massa på min lägenhet och hur jag ska få plats med alla mina ägodelar. Försökte manipulera min oro med vad som var verkligt och vad som var en känsla, men tyvärr tog de ngr timmar till innan jag kunde somna om.

Äckliga ormar

Claudia Galli


Idag på morgonen har jag varit till tandläkaren. Jag har världens goaste tandläkare, Jenny på folktandvården. Hon hade lite synpunkter om mitt snusande men tyckte för övrigt att mina tänder var fina. Skönt!

 

Min älskade Leo har tyvärr lite hälta som blir värre då han legat still en längre tid. Jag tycker det borde vara muskelärt men för säkerhetsskull så har jag bokat en tid hos veterinären på fredag. Jag har en klump i magen och förbereder mig på det värsta. Jag är som sagt ett litet proffs på att oroa mig :( Jag vill bara att min vovve ska vara frisk, men de tycks vila ngt ont omkring honom, han har redan haft en svullen läpp, hosta och nu hälta :(

 

Kvällspass på jobbet står på schemat och i morgon blir det ett nattpass.

 

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0