En ledig torsdag

Har jobbat en hel del den senaste tiden, massa nätter plus en extra natt. Idag är jag ledig och redan uttråkad :(
Leo haltar fortfarande och de gör så ont i mitt hjärta :(
Många som jag känner, en hel del på jobbet som är förkylda, igår började jag frysa ordentligt och kände mig "mosig" i skallen. Nu på morgonen känner jag det samma och hoppas min kropp kan övervinna dessa hemska virus innan det bryter ut. Jag vill inte sjukskriva mig, eller jag har inte råd att sjukskriva mig!!! Jag har massa utgifter framför mig, möbler ska införskaffas och Leos veterinärbesök ska betalas.
Om en och en halv månad ska jag flytta, jag räknar dagar och jag räknar timmar. Längtar så efter att få inreda mitt hem och ta hand om mig bara mig inkl min älskade djur.
Idag ska jag träffa ordförande i bostadsrättsförmedlingen, ska bli himla spännande och dessutom ska jag visas runt. Lääängtar!
Klockan är tio på förmiddagen och jag är sjukt uttråkad, och lata-Elin har sagt "hej här är jag"!! Får se om jag övervinner henne ;)
I måndags fick jag hem min nya mobil, min iphone. Vilken häftig grej, jag kan se på tv med den, jag kan kolla mitt bankkonto, jag kan spela musik, läsa de senaste nytt ect ect ect. Jag är sjukt imponerad! Och roligt är det ;)
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0