GLAD PÅSK

Våren är här och lika så påskhelgen.
Jag njuter av att solen värmer och att de gröna och lite blommor sticker upp här och där! Fåglarna kvittrar vackert och den bästa tiden av året är här!!!
Och jag struntar i att min näsa kliar och jag nyser mer än annars, de finns ju allergitabletter :)
Leo haltar fortfarande men jag upplever som om de lindrats ngt. Ska åter till veterinären den 4 maj för ny undersökning och nya röntgenbilder.
Aktviverar honom måste jag annars blir han tokig, men de är koppel som gäller och ingen lek med andra hundar.
Har lagt en del spår och idag travade när han spårade och jag kan se på honom att han fattat poängen! Han var sååå duktig och jag blev oerhört glad och stolt!!!!

Mina älsklingar

 

Vackra Leo som ser ut som "stampa" när han sitter



Leo med solsken i underbara skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0