Måndag..

Helgens jobb är slut och nu är jag ledig två nätter. Ska bli så skönt.
Idag har jag och Leo gått en härlig promenad i vårsolen. Innan promenade la jag ett kort spår till Leo, spåret hann ligga i c:a 20 minuter innan Leos spår-premiär.
Nja... så där gick det. Leo satte sig och tittade på mig, sniffade lite men fattade inte alls poängen med det hela. Jag själv har inte alls mkt erfarenhet gällande att lägga spår, framförallt inte att inroducera en liten valp till detta.
Men jag har fått lite tips utav min vän Emma nu så snart ska jag lägga ut ett till.
Emma har även tipsat om en hundträningsväst för endast 250 riksdaler som jag beställt och fick hem idag. Jag är kanon nöjd över denna!
Nästa vecka ska jag träffa ordförande i bostadsrättsföreningen. Dessutom ska de visa mig runt, vindsförråd, tvättstuga etc.
Jag längtar så tills jag får inreda mitt hem. Jag planerar för fullt redan och kollar upp vad jag behöver köpa och hur mkt det kommer kosta. Om två månader får jag inreda på riktigt!!!!!!
Ella min älskade katt har en period just nu då hon vill vara nära mig. Under veckan då jag sovit av efter nattpassen så har hon kraffsat på min dörr och min bror har släppt in henne och så vaknar jag av att jag har en katt på magen :) Hon är såå mysig när hon är så här.
Leo älskar också Ella, han tycker om att leka med henne och naffsa lite på henne. Ella är iskall och biter lätt tillbaka för att sedan gå ifrån honom.
Nu ska doggisarna ha mat och Leo ska få gå en kvällspromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0