Påsken är över och lika så värmen och valborg

På annandag påsk fick Leo träffa sin uppfödare Ingrid, jag hade sett i fram emot detta möte så det kändes väldigt roligt att det äntligen blev av. Leo fick prova på apportering och även testa på lite vilt. Han visade intresse för vilt och bar på en fågel. Han fick även gå ett vilt spår men fyndet som var en älgklöv var lite läskig.

Foto. Bluenosers kennel

Dagen innan visade han också intresse för "vilt" då han tog Ellas byte: en livs levande liten mus!!!! Jag tycker att möss är rätt äckliga och fick lite smått panik. Men efter lite om och men släppte Leo till slut den stackars musen som skuttade i väg. Igår hittade jag den dock död på trädgården. I
Jag har även kommit på att jag ska måla om mitt köksbord och alla fyra stolarna. Så jag har köpt material och på börjat arbetet. Jag vet inte riktigt vad jag gett mig in på men när det blir färdigt blir det kanon.
Leos hälta är nästan helt borta, känns oerhört skönt, i morgon ska han till veterinären igen och då ska nya röntgen bilder tas.
Min valborgshelg var underbar eftersom jag fick umgås med de allra bästa, som alltid kommer finnas vid min sida och jag vid deras. I LOVE YOU!!!!!

Världens finaste Leo

Foto: Bluenosers kennel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0