Alla hjärtans dag

Denna dag var väldigt speciell för mig och för en annan människa för massa år sen. Det var våran dag! Jag är glad att vi kan ha en vänskap relation idag. Du har föralltid en plats i mitt hjärta ♥
Helgen har innehållt jobb och det har varit ett lugnt tempo och det har varit skönt att hinna andas. Och vi i arbetsstyrkan har haft det riktig trevligt.
Idag är jag ledig och tröttheten drabbade mig ordentligt. Fick avbryta en promenad med Hector för styrkan i mina armar försvann och jag kände mig otroligt matt..
Leo växer och växer och är lite harig. Han har kommit in i en period då allt är lite extra läskigt. Men snart blir han nog lite tuffare igen :-)
Idag är det gaygalan och den kommer visas på lördag i tv4. Jag kommer dock missa de på tvn eftersom jag ska på fest. Så om någon vänlig själ spelar in det så kanske jag kan få låna den inspelningen ;-)
Jag har velat gå på gaygalan flera gånger men aldrig tagit tag i det.. men en vacker dag då ska jag vara på plats!

 

Nu ska jag snart få bädda ner mig i sängen, kolla på lite film och få sova!! Det ska bli underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0