Bakis och Glad :-)

Trots nervositet och lite ångest så begav jag mig in till stan, förfest och krogbesök stod på schemat.
Och jag hade riktigt roligt!! Och när jag var på väg hem så kände jag mig riktigt positiv och jag ser fram emot nästa utgång som sker om en månad. När jag blivit mindre bakis ska jag ta fram röd falufärg och en pensel och måla ett stort rött kors i taket ovanför min säng ;)

Idag är det strålande väder, vi ska strax ta med hundarna och åka till skutberget och gå en lååång promenad!
Det ser jag verkligen fram emot, mycket pga av vädret, jag bara älskar vårsolen men också eftersom jag varit borta från Leo lite för mkt denna vecka. Nattjobbet ställer till det, när han sover är jag inte hemma och när jag sover måste jag stänga in mig. Det blir så många timmar av dygnet som vi blir ifrån varann :(
Men jag är oerhört glad att mamma, pappa, Göran och såklart Hector tar så väl hand om min pojk när jag inte är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0