Jag har sovit gott..

Efter två dagar med minimal och dålig sömn så fick jag äntligen sova ut.
Knepet var att äta en tallrik gröt på morgonen, hänga en filt ovan de vita gardinerna så det blev mörkare i rummet och sen utöver de vanliga rutinerna som öronproppar och varm vetetpåse så tog jag en Tablett Naproxen.
Jag somnade och sov och sov tillslut släppte pappa in hundarna till mig så de kunde väcka mig och då var klockan 17.30!!!!!
Nu är jag utvilad men dock lite stressad att dagen snart är slut :S
Åter till lägenheten den var fin MEN det var bara franskbalkong och hur ska Ella göra då när hon ska gå ut och in?! Det var två toaltter, lite lyx men de var så små så jag vet inte hur jag ska få plats med Ellas toalett..
Jag kanske låter kräsen men en balkong skulle underlätta enormt för mig och min Ella.
Jag vill ha min egna lägenhet nu men samtidigit vill jag inte hyra en för massa tusen som inte känns helt bra från början :(
Nu ska jag strax äta och sen återstår det sista nattpasset innan lite ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0