Jag ser de snöar...

Ja det verkligen ÖSER ner snö! Jag hade planerat med Emma att vi skulle ta en promenad på skutberget. Men jag tycker inte om att köra när de snöar så här mkt och dessutom blåser. Ni får kalla mig fegis, de skiter jag i för jag är rädd om livet ♥
Ska strax ta en promenad med Leo här i skåre i stället. I eftermiddag ska jag till min sjukgymnast och sen träffa Linn.
Nu börjar de hända lite i mitt liv, har bokat in lite träffar med nya och gamla människor i mitt liv. Det ser jag fram emot. Om en månad börjar Leos valpkurs och det ska bli fantastiskt roligt.
Och sen till det bästa, nästa vecka ska jag kolla på en lägenhet som kan bli min!!!!!!!!!! Men jag återkommer om detta längre fram när jag vet mer... :-)

De sötaste Tollarna som hoppas på att jag ska tappa min smörgås


Leo vilar sitt huvud på Hectors tassar ♥


söta Ella blev också med på bild ♥


En trött bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0