Leo har tappat en tand

Hej..
I veckan blev jag ett år äldre och så även min mamma som fyllde 60 år.
Och dagen efter så dog Didas, som jag skrev om i det förra inlägget.
Så de senaste dagarna har tärt på mig psykiskt, lite mer än vanligt.
Men jag har sån tur att jag har en levnadsglad hund som smittar av sin glädje till mig ♥
Idag upptäckte jag att Leo har tappat en tand fram i underkäken. Sååå sött!
Vi har även varit ute och gått på skutberget idag. Vi mötte flera människor och hundar. Och Leo är nyfiken på nästan alla. Men han har tur för nästan alla vi mötte stannade till och ville hälsa på den sööta valpen!
Jag blir så stolt över honom och jag skiner upp när folk ler mot oss!

Leos underkäke med en tand mindre


Fin älskling ♥


Love




Myser med Hectors svans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0