Mardröm och verklig besvikelse.

Första nattpasset för denna vecka är avverkad. Bilfärden hem var spännande, jag var sååå trött så jag hade stora problem att fokusera blicken. Men jag kom hem och skadade inte mig själv eller någon annan.
Under de få timmarna jag sov drömde jag att jag fick diagnosen hjärntumör. Jaha tänkte jag i drömmen, det är därför jag är så konstig. Fick en stark känsla av dödsångest och jag minns att jag i drömmen grät floder. Dessutom skulle två av mina ex flickvänner ta hand om mig. Ex flickvännerna tyckte inte synd om mig och var kalla i sitt sätt att bemöta mig.
Jag hade en olustig känsla i kroppen när jag väcktes av väckarklockan och tyvärr sitter den kvar.
Klockan 15.00 idag befann jag mig på Bellevue för att titta på en lägenhet. Jag blev väldigt förtjust i lägenheten och dess läge. Jag lämnade intresse att hyra den. Och allt kändes bra.
Jag och pappa åkte sen till alster för att hämta hundgrindar till mammas bil och beställa till min bil. De ska bli klara om c:a 3 veckor.
C:a tre timmar senare när jag precis parkerat på Ica ringer hyrevärden. "tyvärr, tjejen som stod etta i kö, tackade jag att hyra lägenheten". Jag blev tom och sedan fylld av besvikelse.
Och allt blev ju inte bättre av att jag sprang på en viss person.
Ja ja... life goes on och i morgon ska jag titta på ytterligare en lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0