mitt i natten

Klockan är nu 02.52 och jag kan inte sova. Jag har legat i sängen i flera timmar och försökt sova så nu värker min ländrygg enormt mkt.
När nattmörkret infinner sig och det blir tyst då börjar tankarna snurra, men jag kommer inte fram till ngn bra lösning på alla dessa tankar.... Men men.
Leo ligger bredvid mig i sin lilla bur, sover och snarkar. Han är de finaste som finns.
Han har tappat flera tänder och de nya växer fram, han har två nya tänder i över och underkäken.
Under dagen som gått har vi inte gjort mkt, jag har varit bedrövligt trött (men inte nu såklart när natten kommer). Leo har också varit trött, vi gjorde ett försök till promenad men Leo satte sig ner hela tiden, gnydde och hostade. Så jag gick hem med honom och körde lite klickerträning i stället. De gick kalasbra!
Åter till hostan, både Leo och Hector hostar och man kan ju inte utesluta kennelhosta, så nu får de inte träffa ngr hundar och tyvärr är valpkursen hotad :( :(
Nu är klockan 03.00, om c;a tre timmar vaknar säkerligen min Leo så nu ska jag försöka sova så jag får ngr timmars sömn iaf.

SWEET DREAMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0