smärta och få timmars sömn..

Vaknade 12.00 utav mensvärk och somnade efter 8 i morse. Trots att jag tog en Ipren och värmde vetepåse som jag la på magen så gav de sig inte. Så jag kunde omöjligt somna om.
Så jag har sovit knappt fyra timmar, det blir en latjo dag och en låååång arbetsnatt i natt.
Nu har äntligen smärtan klingat utav men nu kan jag inte somna om eftersom jag måste kkiva upp och åka iväg på ännu en lägenhetsvisning.
Är inte jätte laddad för visning efter besvikelsen igår men jag tänker åka i väg för de kanske är drömlägenheten?
Och denna gång kanske jag får den... Ja tänk om. Jag vet att jag skulle bli oerhört lycklig om det blev så!
Nu har jag gjort bort mig i min hunduppfostran :S Leo tindrade med sina ögon, jag frös och känner mig ynklig. Leo luktar så fantastiskt gott och är varm, dessutom gör han mig lugn och varm i själen.
Det jag vill komma till är att han just nu ligger i MIN SÄNG med huvudet vilande på min mage och han snarkar sött ♥
Hans goa doft ångar, han värmer mig och jag njuter av stunden :-)

så söt när han sover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0