Tröööööööött

Är det för att jag blir ett år äldre på torsdag eller är det för att jag har en valp att ta hand om?? Att det är vinter?? Eller har jag bara för mkt omkring mig??
Många frågor, ja de har jag för jag är ständigt trött!! Idag när vi kom hem från veterinären och efter frukost slog verkligen tröttheten till. Jag tyckte till och med att jag såg suddigt?!?!?

Åter till veternärbesöket :) Leo och Ella fick vaccin idag. Båda mina älsklingar skötte sig såå bra. Leo väger nu 8.5 kilo! Veterinären kollade igenom honom och kunde konstatera att Leo är en frisk valp med två testiklar :-)
Han mutades med godis då han fick sprutan och kände inte av sticket.
Ella lågt helt still då veterinären undersökte henne. Veterinären lyssnade även på lungorna som Ella skadade i somras, de lät bra i lungorna och det kändes skönt. Dessutom har jag och Ella lyckats bra med att bantningen, hon är inte tjock!! *glad* Hon har bara lite "kastrerings limpor" på magen och det var helt okej ;-)

Nu på förmiddagen har jag även hunnit med ett besök hos frisören. Min frisyr behövdes bara fixas till lite. Så nu har jag rejält kort på ena sidan igen :-)
Och detta med lägenhet.... Det är så frustrerande att leta och inte få tag på något... Men jag måste hålla ut och leta vidare, för snart!!!!

Kommentarer
Postat av: Katta

Då blir det att inreda! :-D

2011-02-03 @ 23:11:23
URL: http://scrapkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0