Vårsol..

I natt har jag haft ännu en mardröm men jag försöker lägga det bakom mig och jag hoppas på vackra drömmar framöver.
Idag har jag varit på skutberget igen. Idag åkte jag, Leo och Hector dit, vi mötte upp Emma och Tindra. Solen strålade och hundarna sprang och lekte. Det är så härligt att se hundarna ihop och det värmer i hjärtat att det går såå bra mellan dem. Leo fortsätter att briljera med att komma på inkallning, han kommer även på eget initiativ ♥

Efter promenaden åkte jag till djuraffären och vägde min lilla prins. Han väger nu 10.2 kg, inte konstigt att han känns lite tung när jag lyfter upp honom :-)
Sen ringde jag Leos uppfödare Ingrid och pratade lite hund. Det var roligt och skönt att prata med henne och de kommer bli så roligt att ses framöver och visa upp mirakelvalpen Leo.
Tack Ingrid för samtalet och peppningen gällande lägenheten och självförtroendet. Det värmde i hela kroppen och ända ner i mina tår :)

När jag kom hem bryggde jag kaffe, ställde ut en utemöbel mitt på trädgården och njöt av solen en liten stund tills jag började frysa. Nu ska jag byta sängkläder så jag får krypa ner i en ren säng efter nattjobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0