Finaste bilden !

Hej hej!
Fredag idag och det innebär let´s dance på teven. I löve it! Innan det så ska de hinnas med mycket, har redan beställt tid hos veterinären Leo och Ella ska vaccineras och jag ska dit med dom samma dag och tid ;) Kommer nog se himla skoj ut, blir lite mycket att hålla reda på men Ella blir ju transporterad i sin lilla bur och kommer bara släppas ut när det är dags att träffa veterinären. Leo där emot ska miljötränas med koppel. Han kommer få uppleva mycket, andra hundar, massa nya dofter och få möjlighet att träffa massa folk. Och Leo är expert på att charma människor med sitt söta ansikte ;) Tack gode gud så följer min fina mamma med och hjälper mig!!! tack tack!
Åter kommer om detta äventyr om drygt två veckor ;)
Strax kommer min goa goa arbetskamrat och vän Elin hit! Ska bli mysigt att träffas privat och inte bara på jobbet.
Angående jobb, var på jobbet igår, arbetat administrativt och det var så skönt och roligt att träffa mina kära arbetskamrater. Jag trivs så bra på jobbet. Men de var också skönt att gå hem och veta att jag var ledig en vecka till ;) ;)
Många frågade hur de var att va mamma och fick se bild på Leo. Tråkigt att jag jobbar på ett sjukhus annars hade jag ju kunnat tagit med min älskade Leo för miljöträning och uppvisning ;)
Fick en CD-skiva med bilder på leo uppväxt av uppfödaren Ingrid. idag kollade jag igenom denna och hittade denna underbara bild!! Jag bara Älskar den! Tack Ingrid !!!
P.s Jag har känt två testiklar på Leo!!!!! d.s.

Den finaste tollarmamman med den finaste tollarbebisen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0