Katta <3

Idag har jag träffat min fina vän Katta!! Vi räknade ut att det var ett halv år sen vi träffades senast. Inte bra men idag sågs vi och jag hoppas vi ses snart igen!
Katta är en fin vän, en tjej med de finaste hjärta som är oerhört generös och god!
Vi tog först en promenad med lilla Leo och Katta tog kort på mig och Leo med hennes fina nya kamera. Sen åkte vi till hammarö och kollade på lilla Alexandra som spelade fotboll. Vi hann även med att äta lunch på Ceyland och besöka plantagen.
Katta är en stjärna på det här med inredning och när jag flyttar ska hon och jag shoppa och göra fint i mitt hem. Jag längtar massa efter det!!!

Jag och du kära vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0