Lördag och ett kort besök

Idag var Madde och Stefan på besök, de ville såklart träffa lilla Leo. De tyckte han var söt :) Ja och visst är han de.
Leo var ute på en väldigt kort promenad men de passerade massa bilar på kort stund så det blev mycket för honom.
Han fick också lite bilträning idag, han fick följa med till pizzerian. Turen dit gnydde han, men på vägen hem var han tyst. Anledningen till detta var nog för att han fick komma ut och se sig om utanför pizzerian :)
Vädret är märkligt, de regnar och så är de minusgrader dvs riktigt jäkla hala vägbanor. Kändes skönt att komma hem och krypa ner i soffan.
Idag gjorde de ont i mitt lilla hjärta... är så trött på känslor skulle vilja bli känslolös för ett kort tag, men inte emot Leo och Ella såklart ;)
Drömmer om min lägenhet varje minut av min vakna tid ;) Längtar efter att inreda och bara få vara !
Nu ska Leo min fina Leo ha lite mat!!!
I morgon kommer Camilla med familj, ska bli så kul att träffa Camilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0