Måste bara...

Kom ju på att jag tagit kort på en del saker som jag tänkt blogga om men inte gjort eftersom jag glömt bort. Jag har ju Leo i huvudet hela tiden och de blir naturligt att bara blogga om honom ;)
Så nu ska jag visa lite bilder
Dessa söta tomtar gjorde min bror Mårten då han gick på dagis. Jag hittade dessa i december när vi skulle julpynta och jag brast ut i gapskratt! De är ju för söta!! Den ena tomten ser så sur ut, en annan har inget ansikte men alla har skägg och tomteluva. Jag älskar dem!!! Mårtens lilla tomte-armé!
Ser ni vilket fint skynke jag har på min ruta? Detta fick jag av min kära vän Camilla :) Hon kanske är trött på att jag varje morgon efter nattpassen klagar över frosten eller så kanske hon är trött på att hjälpa mig att skrapa rutorna ;) Skitsamma jag blev iaf strålande glad över denna fina present ♥
Mina nya bästa vänner: broddar!!! Kanon för att kunna gå på de hala vägarna. Och de låter så där gött när jag går ;) Jag känner mig även som en tant men de är jag stolt över, jag tycker om mina broddar!
En unik mugg från en unik vän! Jag blir ibland kallad för barbaskön därför fick jag denna i julklapp! Såå fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0