Run and pee

Ibland gör Leo en såkallad run and pee det innebär att han mitt i leken springer och kissar samtidigt.
Rekordet är 2.5 meter lång run and pee.
Idag gjorde han det igen, då är de fasiken inte lätt att hinna med att lyfta upp honom och ställa ut honom på trädgården.
Dvs min älskade vovve är INTE rumsren men ibland gnyr han och man hinner lyfta ut honom och ngn enstaka gång har han även sprungit till dörren och gått ut för att kissa.
Ibland funderar jag på om han någonsin kommer bli rumsren, men de är självklart att vi kommer lyckas!

Annars idag har han varit en stjärna. På promenaden idag tog jag fram dummyn och han apporterade denna till mig flera gånger. LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0