Tidig morgon

Ja när övriga i familjen går upp då vaknar även min älskade Leo. Idag gick familjen upp 6.00 och ja, Leo vaknade han med! Han fick gå ut och göra sina behov sen fick han sova en stund till eller iaf hans matte.
Nu sitter jag här med ögonen i kors och Leo leker med Hector. Snart är de trötta och de betyder att de båda ska få sova med mig en stund :) Det ser jag fram emot!
Igår och idag har jag ringt till hyresvärdar. De ena stället kan erbjuda en trea på tredje våningen den andra hyresvärden kan erbjuda en trea på bottenplan (perfekt) men de kostar 6900 kr i månaden: NEJ TACK!
Men jag ligger i ska ringa dem båda i månadsskiftet igen.
Igår var jag och Leo en sväng till veterinären, Leo fick sitta på vågen. Nu väger han 6.9 kg, en stor grabb ;) Men jag tycker fortfarande att han är en liten mini och de är han ju också jämfört med Hector och Didas.
Efter det besöket åkte vi till pappas jobb och alla ville träffa min Leo. Han charmade såklart, som alltid!
I natt vaknade jag med en diffus buksmärta. Kändes inte som mensvärk vilket de skulle kunna varit utan smärtan satt i hela buken. Blev orolig över att vinterkräksjukan hade drabbat mig men de var de inte heller.. oerhört skönt. Mår inte helt okej nu heller men de känns betydligt bättre.
Over and out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0